F*ck!

13.07.2014 14:49

Dávejte si pozor, co komu říkáte! Řekla jsem svojí kamarádce, že nejím a jí je to celkem jedno (bere to tak, že je to moje věc atd...). Ale protože se opravdu hodně svěřuje, tak to řekla svojí mámě, a když jsem u nich spala, tak se tvářila že je vše OK, a že to nikomu neřekne. Ale asi o týden později, když ona spala u nás a její máma se přesvědčovala, že u nás vážně spí (v minulosti měla nějaký problém), tak se taky nezapoměla mamce zmínit, že omezuji jídlo jak to jen jde. Takže jsem byla podrobena výslechu (naštěstí trval chvíli, protože máma musela do banky). Nějak jsem to okecala, ale stejně teď musím jíst (ikdyž nechci). Na druhou stranu to chvíli vydržím a potom pojedu na 1000000% :D 

Taky pojedu na sportovní a herecký tábor k moři na 10 dní, takže dám jídlu na dlouho sbohem :D :3

 

Kdyby někdo rád komentoval, tak napište název článku do titulku ''Pro-Ana pokec'' a já si to tam přečtu a odpovím na vaše blogy ;) Protože vážně nevím, jak nastavit možnost komentářů... -.- 

 

xoxo, Cacia